Iepurasul

Iepurasul in tren

Intr-un compartiment de tren calatoreau iepurasul, vulpea, lupul si ursul. Iepurasul avea o vioara si chinuia auzul celorlalti cu scartaieturi enervante.
Vulpea zice: - Iepurasule termina cu vioara ca ma enervezi.
Iepurasul: ha, vrei bataie, hai pe culoar. Iesira pe culoar, se auzira zgomote specifice unei batai cumplite si... iepurasul se-ntoarse cu blana vulpii pe umar inapoi in compartiment.
Lupul se ia si el de iepuras si primeste acelasi raspuns.- Ha, vrei bataie, hai pe culoar. POC, AU ,BUM, BUM... si iepurasul se-ntoarce cu blana lupului pe umar.
Ursul: - Iepurasule termina cu vioara ca te distrug.Iepurasul: - Ha, vrei bataie, hai pe culoar, si din nou se aud lovituri, urlete... si iepurasul se-ntoarce cu blana ursului pe umar.
Intre timp deschide usa compartimentului leul: -Il mai supara cineva pe prietenul meu iepurasul ???


Iepurasul la farmacie

Iepurasul la farmacie: - Dati-mi va rog un kil de morcovi. - Ba smechere, aici e farmacie nu aprozar. Dispari imediat ca ma enervezi. A doua zi: - Va rog frumos, dati-mi si mie un kil de morcovi. - Faci pe nebunu\', da ? Daca te mai prind ca vii o data sa-mi ceri morcovi te agat de urechi pe perete. A treia zi: - Va rog frumos, vreau si eu niste morcovi. L-a luat si l-a agatat pe perete. Pe peretele opus, poza lui Ceausescu. Zice iepurasul: - Si tu, tot pentru morcovi ?


Iepurasul la brutarie

Iepurasul se duse intr-o zi la brutarie. - Tanti, va rog mult, aveti cumva chiflute din acelea mici mici si tari tari de tot pe care nu le poate mânca nimeni ? - N-avem asa ceva, noi suntem o brutarie respectabila, mars de-aici. A doua zi: - Tanti, va rog mult, aveti cumva chiflute din acelea mici mici si tari tari de tot pe care nu le poate manca nimeni ? - Intelege ca aici facem numai piine ca lumea, nu avem asa ceva. A treia zi: - Tanti, va rog mult, aveti cumva chiflute din acelea mici mici si tari tari de tot pe care nu le poate manca nimeni ? - Da, ma, ca m-ai innebunit, am gasit cateva mici mici si tari tari de tot de nu le poate manca nimeni pe fundul unui sertar. Da' iepurasul: - Bun, acum sa vedem cine le mananca.


Iepurasul si drogurile

Iepurasul la farmacie: - Tanti, vreau si eu niste droguri. - Taci ma, esti nebun, ne ia politia pe toti. Vino maine. A doua zi: - Tanti, vreau droguri. - Gura ca n-am facut inca rost. Vino maine. A treia zi: - Tanti, drogurile. - Gata, am adus, hai aici dupa tejghea sa-ti dau. La care iepurasul iese repede in strada si incepe sa strige: - Nenea politistul, nenea politistul, la farmacie au droguri !!!


Iepurasul si paduchii

In padure invazie de paduchi, purici, capuse, etc. Leul da decret ca toate animalele sa se rada la piele, a doua zi urmand sa se faca inspectia pt. a se constata daca toate s-au tuns la zero. Iepurele nu se tunde, numai asa sa-i faca in ciuda leului. La ora 12 fix - Bai vulpe, vezi ca nu te-ai ras pe coada! - Da leule, asa e, dar coada e singurul lucru cu care ma mandresc. Cum sa ma rad?! - GURA! maine te prezinti fara pic de par! AI INTELES? Urmatorul! Vine lupul. - Vezi Vulpe cum s-a tuns lupul? Ii sta chiar bine! Urmatorul! Urmatorul era iepurele, care fuma interiorizat. - Bai iepure, tu de ce nu te-ai tuns? - Pai n-a vrut muschii mei! - Nu ti-e rusine ma?!? Uite ca si sobolanul s-a ras! Nu-i asa sobolane? - Maria Ta, n-as indrazni da' eu sunt Ariciul!


Vrei sa afli cat de inteligent esti?
Click aici:

Test IQ al poporului român 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu